نمایندگی خریدخدمات تعمیر تصفیه آب در شیراز - عظیمی

لیست قیمت تصفیه آب ادرس نمایندگی فروش خدمات تعمیر تصفیه آب در شیراز - عظیمی

نمایندگی خریدخدمات تعمیر تصفیه آب در شیراز - عظیمی

لیست قیمت تصفیه آب ادرس نمایندگی فروش خدمات تعمیر تصفیه آب در شیراز - عظیمی

لیست قیمت تصفیه آب ادرس نمایندگی فروش خدمات تعمیر تصفیه آب در شیراز - عظیمی
09174935800

فرایند دستگاه تصفیه آب خانگی در شیراز

دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۴۰۰، ۰۹:۵۳ ق.ظ

فرآیند تصفیه آب در دستگاه تصفیه آب خانگی PRO
دستگاه تصفیه آب خانگی PRO برای تصفیه آب از شش مرحله فیلتراسیون استفاده می‌کند. فیلترهای باکیفیت استفاده‌شده در این دستگاه تمام آلودگی‌های مختلف نظیر گردوخاک، ذرات معلق، گازهای محلول، فلزات سنگین، باکتری‌ها، نیترات و یون‌های تک ظرفیتی و چند ظرفیتی محلول در آب را از آن حذف نموده و در مراحل پایانی با افزودن مواد معدنی و نیز افزایش pH آب، آبی گوارا و فاقد هرگونه آلودگی که حاوی املاح موردنیاز بدن بوده و خاصیت قلیایی دارد در اختیار قرار می‌دهند. مراحل تصفیه آب در دستگاه تصفیه آب خانگی شش مرحله‌ای PRO عبارت‌اند از:
فیلتر رسوب‌گیر الیافی PP
این فیلتر ذرات معلق موجود در آب نظیر گل‌ ولای را تا ابعاد ۱ میکرون از آب جدا می‌کند و از الیاف پلیمری پلی‌پروپیلن ساخته شده است.
فیلتر کربن اکتیو گرانوله (GAC)
فیلتر کربن اکتیو (UDF) وظیفه حذف فلزات سنگین و گازهای محلول در آب نظیر کلر را بر عهده دارد و از زغال پوسته نارگیل ساخته شده است.
فیلتر کربن بلاک (CTO)
سومین فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی PRO مکمل فیلتر مرحله دوم دستگاه بوده که رنگ، بو و طعم نامطبوع آب را از بین می‌برد. این فیلتر نیز از زغال پوسته نارگیل ساخته شده است.
فیلتر ممبران اسمز معکوس (RO)
فیلتر ممبران اسمز معکوس (RO) دستگاه تصفیه آب خانگی PRO، ذراتی با ابعاد حداقل ۰٫۰۰۰۱ میکرون را از آب حذف می‌کند و بنابراین قادر است انواع یون‌های چند ظرفیتی و تک ظرفیتی نظیر نمک‌ها و همچنین نیترات و نیتریت را از آب حذف کند. آلودگی‌های باکتریایی نیز توسط این فیلتر از آب حذف می‌شوند.
فیلتر پست کربن (T33)
این فیلتر وظیفه تصفیه نهایی آب با دقت بالاتر برای حذف آلودگی‌های آلی باقیمانده احتمالی و نیز اصلاح تغییر احتمالی مزه آب در صورت ذخیره طولانی‌مدت در مخزن ذخیره را بر عهده داشته و از زغال پوسته نارگیل ساخته شده است
فیلتر آلکالاین (ORP)
فیلتر قلیایی دستگاه تصفیه آب خانگی شش مرحله‌ای ، املاح مورد نیاز بدن انسان را با نسبت‌های مناسب به آب افزوده و میزان اکسیژن محلول در آن را افزایش داده که منجر به افزایش خاصیت قلیایی آب شده و خواص آب خروجی از دستگاه را مشابه آب‌های معدنی چشمه‌های طبیعی می‌کند.

یعضی از دستگاه های تصفیه آب قیمت خیلی پایینی دارن علت چیه؟!
ممکنه از مواد و پلاستیک نامرغوب و غیر بهداشتی یا همان فیلتر صنعتی تهیه شده باشند که از نظر شباهتی با دستگاه های با کیفیت هیچ فرقی ندارند و فقط توسط کارشناسان قابل تشخیص است.
حالا واسه اینکه موقع خرید به این مشکل بر نخوریم کافیه با یک کارشناس تصفیه صادق مشورت بگیرید.
خوب یه دستگاه تصفیه آب خوب، ممکن است خیلی هم ارزان نباشد، اما آب است و برای سلامتی ما خیلی مهم است.
حالا باید چه ویژگی هایی داشته باشه؟!
شن و ماسه و گل و لای را حذف کند، مواد شیمیایی (حذف کلیه املاح مضر از جمله : نیتریت،نیترات و جیوه)  را حذف کند، کلر رو از بین ببرد، طمع و مزه آب را بگیرد، آب رو شیرین بکنه و به آب مواد معدنی اضافه کند


شرکت سعی براین داشته است که قیمت راپایین ترین حدممکن نگاه دارد.باتوجه به استفاده ازبهترین قطعات اروپایی
برای اطلاعات بیشتر به وب سایت ما  مراجعه فرمایید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  تصفیه آب در اینستاگرم به آدرس  water.purifier24 از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.


شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

جهت استفاده از خدمات فروش قیمت تعمیرات و فیلتر انواع تصفیه آب خانگی و انواع برند های دیگر در شیراز و سراسر استان فارس می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

اردکان (سپیدان) – مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - ممسنی (نورآباد ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - کوه چنار (قائمیه ) خرم بید ( صفاشهر ) کنار تخته - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت (داراب)- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر
ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956589   
 آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

  • فروش تصفیه اب در شیراز

تصفیه آب خانگی در شیراز

تصفیه آب در شیراز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی