نمایندگی خریدخدمات تعمیر تصفیه آب در شیراز - عظیمی

لیست قیمت تصفیه آب ادرس نمایندگی فروش خدمات تعمیر تصفیه آب در شیراز - عظیمی

نمایندگی خریدخدمات تعمیر تصفیه آب در شیراز - عظیمی

لیست قیمت تصفیه آب ادرس نمایندگی فروش خدمات تعمیر تصفیه آب در شیراز - عظیمی

لیست قیمت تصفیه آب ادرس نمایندگی فروش خدمات تعمیر تصفیه آب در شیراز - عظیمی
09174935800

دستگاه تصفیه آب خانگی چگونه عمل می کند

يكشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۲۲ ب.ظ

دستگاه تصفیه آب خانگی چگونه عمل می کند
دستگاه تصفیه آب خانگی به دستگاهی می گویند که با استفاده از برخی روش ها مانند روش فیزیکی و یا شیمیایی ، که آب را از املاح مضر و آلودگی های موجود در آب همچون باکتری ها و ویروس ها پاک می کند. 
دستگاه تصفیه آب خانگی به دستگاهی گویند که برای تصفیه حجم کم و مصرف خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. زندگی همه موجودات زنده وابسته به آب می باشد و به همین دلیل است که این ماده از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.
آلوده کننده های بسیاری وجود دارند که باعث آلودگی آب می شوند و خاصیت آن را از بین خواهد برد. 
علائم ساده آلوده شدن آب عبارتند از: تغییر رنگ در آب ، طعم بد در آب ، بوی ناخوشآیند آن و رشد حجم بالای علف های هرز و سبزه در منبع آب.
دستگاه تصفیه آب خانگی از چه بخش هایی تشکیل شده اند؟
دستگاه های تصفیه آب خانگی با شش مرحله فیلتراسیون که معمولا دارای فیلترهایی از جمله : فیلتر پلی پروپیلن ، فیلتر کربن پودری ، فیلتر کربن بلاک ، فیلتر ممبرین یا ممبران ، فیلتر کربن خطی ، فیلتر بیو سرامیک ، فیلتر مواد معدنی و در آخر تابش پرتو افشان UV که برای بعضی از فیلتر ها تعبیه شده .    

 

در اینجا می خواهیم  به طور مختصر کاربرد هر فیلتر را توضیح بدهیم.
فیلتر پلی پروپیلن:
فیلتر پلی پروپیلن جهت حذف کلیه رسوبات ، شن و ماسه ، گل ولای ، زنگ خوردگی لوله ها ، لجن و ذرات معلق تا قطر 5 میکرون موجود در آب که دارای عملکردی مشابه فیلتر شنی می باشد ، مورد استفاده قرار می گیرد.
فیلتر کربن پودری:
 فیلتر کربن پودری جهت حذف کلر، سموم کشاورزی، تری هالو متان ها و بیشتر مواد شیمیایی آلی موجود در حشره کش ها و آفت کش ها و حذف رنگ، طعم و بوی آب به کار گرفته می شود.
فیلتر کربن بلاک: 
فیلتر کربن بلاک جهت حذف بالاترین میزان کلر و مواد سمی موجود در آب به کار گرفته می شود.
فیلتر ممبرین: 
فیلتر ممبرین یا ممبران جهت حذف 98%  املاح مضر از جمله آلاینده های میکرو بیولوژیکی، نیترات، نیتریت و فلزات سنگین توسط این فیلتر انجام می شود.
فیلتر کربن خطی:
 با کمک فیلتر کربن خطی طعم و بوی آب در مواقعی که آب به مدت طولانی در مخزن ذخیره شده و می ماند، بهبود پیدا خواهد کرد.
فیلتر بیو سرامیک: 
فیلتر بیو سرامیک برای تنظیم  PH آب و بهبود طعم و مزه آب می باشد.
تابش پرتو افشان یووی (UV) : 
لامپ UVیووی برای ضد عفونی کردن و همچنین استریلیزه کردن آب و کلیه میکرو ارگانیسم ها موجود در آب استفاده می شود. لازم به ذکر است که این فیلتر در همه ی دستگاه های تصفیه آب به کار گرفته نمی شود و تنها در مواقعی ضروری است که آب لوله کشی به شدت تغییر کرده باشد.
فیلتر قلیایی: 
این فیلتر جهت بالابردن PH آب به کار گرفته می شود.
فیلتر مواد معدنی:
فیلتر مواد معدنی فیلتر مرحله آخر می باشد که پس از تصفیه کامل آب با کمک این فیلتر، مواد معدنی مورد نیاز بدن به آب افزوده می شود.

دستگاه تصفیه آب خانگی چگونه عمل می کند؟
برای تصفیه آب می بایست دو مرحله فیزیکی و شیمیایی انجام شود. در مرحله فیزیکی در واقع ناخالصی‌های بزرگتر موجود در آب جدا می ‌شوند و فیلترها به عنوان یک صافی عمل کرده و آب را شفاف می‌ کنند و در مرحله تصفیه شیمیایی به کمک مواد فعال ناخالصی های شیمیایی و یا حل شده موجود در آب از آن خارج می شود. آلودگی های استخراج شده از آب تصفیه شده از طریق فاضلاب تخلیه خواهند شد.

  • فروش تصفیه اب در شیراز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی