نمایندگی خریدخدمات تعمیر تصفیه آب در شیراز - عظیمی

لیست قیمت تصفیه آب ادرس نمایندگی فروش خدمات تعمیر تصفیه آب در شیراز - عظیمی

نمایندگی خریدخدمات تعمیر تصفیه آب در شیراز - عظیمی

لیست قیمت تصفیه آب ادرس نمایندگی فروش خدمات تعمیر تصفیه آب در شیراز - عظیمی

لیست قیمت تصفیه آب ادرس نمایندگی فروش خدمات تعمیر تصفیه آب در شیراز - عظیمی
09174935800

مخزن دستگاه تصفیه آب خانگی

سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۰۰ ب.ظ


یکی از دلایل مهم وجود مخزن ذخیره تصفیه آب خانگی در انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی این است که خروجی آب تصفیه شده و عبور یافته از فیلتر ممبران ، فیلتر اصلی آب تصفیه کن به علت ریز بافت بودن این فیلتر تصفیه آب به میزانی کم هست که ابتدا باید در یک مخزن تحت فشار آب تصفیه کن ذخیره گردد و سپس از مخزن با فشار مناسب در اختیار شما عزیزان قرار گیرد . یکی از مشکلات شایع بوجود آمده برای تصفیه آب خانگی سوراخ شدن تیوب داخل مخزن تصفیه آب است که باعث افت فشار دستگاه تصفیه آب میگردد و به همین جهت میتوان با تعویض مخزن تصفیه آب خانگی این مورد را برطرف نمود .
زمان لازم برای پر شدن مخزن تصفیه آب خانگی در حالتی که کاملا خالی باشد در حدود 30 الی 40 دقیقه خواهد بود اما در حالتی که مخزن ذخیره آب شیرین کن خانگی شما کاملا خالی نباشد وقتی تقریبا نصف آب مخزن را توسط شیر روی سینک برداشت کنید ، آب تصفیه کن خانگی شما شروع به کار کرده و مخزن را به صورت اتوماتیک پر میکند و این زمان به 20 دقیقه و کمتر کاهش میابد . در صورتی که با باز کردن شیر تصفیه آب ابتدا فشار مناسبی دارید و به یک باره فشار آب تصفیه شده کاهش میابد مخزن تصفیه اب خانگی شما نیاز به تعویض دارد و تعمیر مخزن تصفیه آب به علت پرسی بودن این مخازن امکان پذیر نیست . تنظیم باد مخزن تصفیه آب را نیز میتوانید در صفحه میزان فشار باد مخزن تصفیه آب مطالعه نمایید .

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

  • فروش تصفیه اب در شیراز

مخزن دستگاه تصفیه آب خانگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی