نمایندگی خریدخدمات تعمیر تصفیه آب در شیراز - عظیمی

لیست قیمت تصفیه آب ادرس نمایندگی فروش خدمات تعمیر تصفیه آب در شیراز - عظیمی

نمایندگی خریدخدمات تعمیر تصفیه آب در شیراز - عظیمی

لیست قیمت تصفیه آب ادرس نمایندگی فروش خدمات تعمیر تصفیه آب در شیراز - عظیمی

لیست قیمت تصفیه آب ادرس نمایندگی فروش خدمات تعمیر تصفیه آب در شیراز - عظیمی
09174935800

نمایندگی خرید دستگاه تصفیه آب در شیراز

چهارشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۱۳ ب.ظ

آب ماده ای فراوان در کره زمین است. به شکل های مختلفی همچون دریا ، باران ، رودخانه و… یافت می‌شود. آب در چرخه خود ، مرتباً از حالتی بهحالت دیگر تبدیل می‌شود، اما از بین نمی‌رود. هر گونه حیات محتاج آب می‌باشد. انسان ها از آب آشامیدنی استفاده می‌کنند، یعنی آبی که کیفیتآن مناسب سوخت و ساز بدن باشد.با رشد جمعیت، منابع آب طبیعی در حال تمام شدن هستند و این مسئله ، سبب نگرانی بسیاری از دولت‌ها در سراسر دنیا شده است. گاهی بدلیل مشکلات کمبود آب ، این ماده را جیره بندی می‌کنند تا مصرف آن را به حداقل برسانند .


*ماده ای شگفت انگیز

*فرمول شیمیایی آب

آب نوعی ماده مرکب است که از دو عنصر اکسیژن و هیدروژن ساخته شده است. آب را جزو دسته مخلوط‌ها طبقه‌بندی نمی‌کنند، چون خواصآب نه به خواص هیدروژن شبیه است و نه شباهتی به خواص اکسیژن دارد از ترکیب دو اتم هیدروژن و یک اتم اکسیژن، یک مولکول آب بوجود می‌آید یک قطره آب دارای تعداد بی شماری مولکول آب می‌باشد.

معادله شیمیایی واکنش بین هیدروژن و اکسیژن و تشکیل آب از قرار زیر است:
هر مولکول آب دارای یک ناحیه مثبت و یک ناحیه منفی است که این دو ناحیه در دو طرف مولکول آب واقع شده‌اند. شیمیدان‌ها با کمک شواهدموجود به این نتیجه رسیده‌اند که مولکول آب شکل خطی ندارد، یعنی به این صورت نیست که دو اتم هیدروژن بصورت خطی در دو طرف یک اتم اکسیژن قرار گرفته باشند (HــOــH). بلکه مولکول آب حالت خمیده ای دارد که اتم های هیدروژن در سر مثبت مولکول و اتم های اکسیژن در سرمنفی مولکول آب تجمع پیدا نموده اند.
اشکال متغیرآب در اشکال متفاوتی بر روی زمین یافت می‌شود. تنها ماده ای است که در طبیعت به هر سه حالت جامد، مایع و گاز وجود دارد. ابرها در آسمان، موج دریا، کوه یخی، توده های یخی در دل کوه ها و منابع آبی زیرزمینی تنها چند شکل از  حالات آب می‌باشد طی اعمال تبخیر، میعان، انجماد و ذوب، آب مرتباً از حالتی به حالت دیگر تبدیل می‌شود. این پدیده تبدیل آب را چرخه بزرگ آب می‌نامند
از آنجا که بارندگی در صنعت کشاورزی و همچنین برای خود بشر بسیار با اهمیت است، به اشکال مختلف بارندگی نام های به خصوصی اطلاق می‌شود. بارندگی معمولاً بصورت باران است. دیگر اشکال آن، تگرگ،برف،می‌باشد. همچنین، از برخورد نور با قطرات باران، رنگین کمان پدید می‌آید.


آدرس:شعبه 1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی  نبش کوچه طبقه2واحد 4

شعبه 2- بلوار صنایع بعد از شهرک آرین به سمت گلستان روبروی شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه28/1


  • فروش تصفیه اب در شیراز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی